Blenderownia
Prace użytkowników => Work in progress (WIP) => Wątek zaczęty przez: Mortus w 29.10.2019 14:00:26
-
Taki mały projekt, który miałem nadzieję skończyć na Halloween, ale wygląda na to, że zajmuje mi więcej czasu niż się spodziewałem, więc najpewniej nie skończę go na czas. W każdym razie jest to fanart bazujący na ostatnim bossie z gry MediEvil 2 - The Demon.
A tutaj link do oryginalnego conceptu z gry: https://gallowmere.fandom.com/wiki/The_Demon (https://gallowmere.fandom.com/wiki/The_Demon)
Aktualny progress:
(https://i.imgur.com/3m8w1Eb.jpg)
-
Nie wiem jakie plany na przyszłość ale w części między kopytami a głową mało demoniczny (taki jakby kopia z człowieka). I te skrzydła jakieś puste. Czaszka super.
-
Zgadza się, postura w dużej części ludzka. Ale w oryginale tak to w sumie wygląda. Zaglądałeś w link? Tam na szkicu i screenach z gry mniej więcej widać jaki ma być efekt końcowy. Pytam, bo nie jestem pewny czy ta uwaga o mało demonicznej aparycji tyczy się ogólnie designu tej postaci, czy po prostu tylko tej mojej interpretacji.
-
Nie zauważyłem linku. Jak to ma być wzór to spoko wyszło. Ze skrzydłami będzie już cacy. :)
-
Faktycznie, link niespecjalnie rzuca się w oczy, zaraz zedytuję posta i przesunę go wyżej.Okej, czyli chyba mogę się brać za wykończenie sculptu i retopo.
-
Czacha super. Ciało jakieś gładkie, ale rozumiem, że jeszcze nie rzeźbiłeś detali?
-
Dzięki. Tak, detale dopiero będą robione, finalnie to nie będzie wyglądało tak gładko.
-
Tekstury zrobione, rig zrobiony, particle zrobione. Nie nazwałbym go jeszcze skończonym, ale już blisko. Do niektórych poz będę potrzebował jeszcze ognia, mam już wstępną symulację. To be continued...
(https://i.imgur.com/rTQlfhT.png)
-
Łoo postęp. Ale te skrzydła jakieś takie "firankowe", jak kotara a nie błony w skrzydłach.
-
Okej, to mała poprawka. Jak to wypada teraz?
(https://i.imgur.com/8uvpJpw.png)
-
Lepiej ale może jednak dodać tam kość na środku - o co mi chodzi:
https://scx2.b-cdn.net/gfx/news/hires/2014/tinymusclesh.jpg
https://cdn141.picsart.com/296487725084211.png?r1024x1024
https://www.google.com/search?q=dragon wings (https://www.google.com/search?q=dragon wings)
edit/ Tylko, że pewnie chcesz zachować wierność oryginałowi.
-
No dokładnie tak jak mówisz - staram się trzymać oryginału i celowo unikam tych dodatkowych elementów na środku. Zobaczymy, spróbuję jakoś tutaj przemycić te dodatkowe kości. Najwyżej zostawię tak jak jest.
-
Albo te końcówki skrzydeł zrobić ręcznie jakoś lepiej (cokolwiek miało by to znaczyć) teraz jest tam jakaś (wydaje mi się) mniej lub bardziej automatyczna maska z tekstury proceduralnej przez co pewne obcięte elementy lewitują dalej na swoim miejscu. Może coś bardziej postrzępionego w głąb - i to nadało by od razu jakiś pewną formę reszcie skrzydła już bez tych dodatkowych kości?
-
Może teraz?
(https://i.imgur.com/Yd1imHY.png)
-
Ooooo!!! 8)
-
Od razu lepiej.
-
Finalne renderki. O ile nie ma nic do poprawy, oczywiście.
(https://i.imgur.com/QcpFL4T.jpg)
-
No nie wiem... coś mi tu nie pasuje... żart! Dałbym 11/10. ;)
-
W takim razie dziękuję uprzejmie :)
-
Mortus jak coś zapoda to rozwala system :D