Blenderownia

Newsy => Newsy na głównej => Blender => Wątek zaczęty przez: freeqstyler w 16.07.2019 01:10:21

Tytuł: 1,2 mln dolarów dla Blendera w ramach Epic MegaGrants
Wiadomość wysłana przez: freeqstyler w 16.07.2019 01:10:21
Epic Games - twórcy Unreal Engine - ufundował grant na rozwój Blendera w wysokości bagatela 1,2 miliona dolarów w ramach Epic MegaGrants. Epic MegaGrants to program wpierania twórców narzędzi współpracujących z Unreal Engine i/lub mających wkład w rozwój technologii w grafice 3D. Więcej informacji tutaj. (https://www.blender.org/press/epic-games-supports-blender-foundation-with-1-2-million-epic-megagrant/)
Tytuł: Odp: 1,2 mln dolarów dla Blendera w ramach Epic MegaGrants
Wiadomość wysłana przez: goten22 w 16.07.2019 01:29:30
LOOOL

Niedługo Blender będzie exclusivem na epic store.
Tytuł: Odp: 1,2 mln dolarów dla Blendera w ramach Epic MegaGrants
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 16.07.2019 09:29:28
A zamiast Eevee będzie Unreal Engine.
Tytuł: Odp: 1,2 mln dolarów dla Blendera w ramach Epic MegaGrants
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 22.07.2019 20:39:37
Na jednym z live'ów Ton powiedział,  że wpłaty będą rozłożone na 3 lata i mają pójść na "poprawę jakości kodu". Tu nie jestem pewien o co chodzi, ale wspominał, że nowi programiści mają problem z zaczęciem, bo do tej pory każdy pisał kod jak chciał i nie było to jakoś ściśle zestandaryzowane. Teraz fundacja chce zatrudnić 4 dodatkowe osoby, które będą zarządzały tym (choć nie znam się na kodowaniu, więc mogłem źle zrozumieć wypowiedź Tona).

Dodatkowo wspominali o tym, że to nie jedyna firma, która chce ich sponsorować i niedługo powiedzą coś więcej. W rozmowie było też o tym, że w ciągu dwóch tygodni dowiemy się co ze wsparciem dla RTX i jeszcze wspomnieli, że główny programista od Eevee zajmuje się wsparciem dla Vulkana.

Całość tutaj https://www.youtube.com/watch?v=qQZ9fXpXdtI

Edit: Ubisoft dołączył do sponsorów.https://www.blendernation.com/2019/07/22/ubisoft-joins-blender-development-fund/ Chcą nie tylko dofinansować Blendera, ale też używać w swoich projektach i sami coś programować.

O takie coś nic nie robiłem.
Tytuł: Odp: 1,2 mln dolarów dla Blendera w ramach Epic MegaGrants
Wiadomość wysłana przez: freeqstyler w 24.07.2019 17:04:31
A mówili mi 10 lat temu: po co się uczysz Blendera, żadne studio z tego nie korzysta :)