Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: Reguglak w 21.02.2019 14:28:40

Tytuł: Cały model postaci bez lustra i gładki model
Wiadomość wysłana przez: Reguglak w 21.02.2019 14:28:40
Chciałbym się dowiedzieć jak przekształcić na przykład jedną rękę aby różniła się od drugiej.
Wyłączając lustro jest tylko połowa postaci.
Wiecie może jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?
Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.
Z góry dziękuje  ;D
Tytuł: Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
Wiadomość wysłana przez: AGhandwork w 22.02.2019 09:21:21
jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.

Mozna wykorzystać - Smooth (odebrać kąt od 30 do 60 stopni )
Tytuł: Odp: Cały model postaci bez lustra i gładki model
Wiadomość wysłana przez: AGhandwork w 22.02.2019 09:30:14
jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?

1. Mirror - Apply - masz całość

2. ręcznie zmienisz kształt drugiej ręki