Blenderownia
Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: Reguglak w 21.02.2019 14:28:40
-
Chciałbym się dowiedzieć jak przekształcić na przykład jedną rękę aby różniła się od drugiej.
Wyłączając lustro jest tylko połowa postaci.
Wiecie może jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?
Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.
Z góry dziękuje ;D
-
jak uzyskać gładki kształt obiektów żeby nie były takie kanciate nie korzystając z modyfikacji Subdivision Surface.
Mozna wykorzystać - Smooth (odebrać kąt od 30 do 60 stopni )
-
jak złożyć ją w całość żeby ta modyfikacja była już nie potrzebna?
1. Mirror - Apply - masz całość
2. ręcznie zmienisz kształt drugiej ręki