Blenderownia

Blender praktycznie => Tender Blender => Wątek zaczęty przez: Kubik w 02.10.2018 14:36:36

Tytuł: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
Wiadomość wysłana przez: Kubik w 02.10.2018 14:36:36
Cześć! ;) Aktualnie planuję zakup karty graficznej i zastanawiam się czy nie zainwestować w najnowszą generację GeForce'ów. Są jakieś informacje czy w Blenderze zostanie jakoś wykorzystana technologia RTX? Z tego co widziałem to w takim Arnoldzie całkiem nieźle zostało to zaimplementowane.
Tytuł: Odp: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 02.10.2018 18:29:34
Żadnych oficjalnych zapowiedzi nie słyszałem. Ten czy inny developer wspominał, że nVidia obiecywała pomóc we wdrożeniu ich nowych technologi. Ale w sumie to nic nie znaczy. W planach dla Cyclesa nie ma jeszcze obsługi RTX-ów https://wiki.blender.org/wiki/Source/Render/Cycles/Roadmap
Tytuł: Odp: Cycles ze wsparciem Nvidia RTX?
Wiadomość wysłana przez: Kubik w 08.10.2018 13:00:38
Ok, dzięki za info