Blenderownia

Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Redforest w 28.08.2018 14:53:56

Tytuł: Barret M82A1 sniper rifle
Wiadomość wysłana przez: Redforest w 28.08.2018 14:53:56
Witam. Chcę podzielić się swoim ostatnim projektem w Blenderze: karabinem snajperskim Barret M82A1. Renderowane oczywiście w blenderze z cycles. 1200-2500 sampli, renderowanie na gtx960 4gb zajmowało od 12 do 30min.

Link do galerii:
http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=542

Tutaj link do artstation: https://www.artstation.com/artwork/5QW2A (https://www.artstation.com/artwork/5QW2A)

Model dostępny na:
CGTrader: http://bit.ly/2PdHamT (http://bit.ly/2PdHamT)
Turbosquid: http://bit.ly/2wqKkMD (http://bit.ly/2wqKkMD)
Cubebrush: http://cbr.sh/rwy1w5 (http://cbr.sh/rwy1w5)

(https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/082/large/krystian-radziszewski-1x.jpg?1535405427)
(https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/087/large/krystian-radziszewski-2x.jpg?1535405457)
(https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/089/large/krystian-radziszewski-3x.jpg?1535405462)
(https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/085/large/krystian-radziszewski-7x.jpg?1535405452)
(https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/092/large/krystian-radziszewski-4x.jpg?1535405467)
(https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/088/large/krystian-radziszewski-8x.jpg?1535405458)
(https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/098/large/krystian-radziszewski-6x.jpg?1535405477)
(https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/096/large/krystian-radziszewski-5x.jpg?1535405472)
(https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/091/large/krystian-radziszewski-9x.jpg?1535405464)
(https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/012/561/093/large/krystian-radziszewski-10x.jpg?1535405469)
Tytuł: Odp: Barret M82A1 sniper rifle
Wiadomość wysłana przez: MieszQ w 29.08.2018 10:47:37
Jak dla mnie model genialny, widac ze hard surface świetnie Ci wychodzi. Moge zapytac ile czasu zajelo Ci dojscie na taki poziom oraz z czego iczyles sie hard surface ? Gratulacje  ;)
Tytuł: Odp: Barret M82A1 sniper rifle
Wiadomość wysłana przez: Redforest w 30.08.2018 09:18:12
@MieszQ
Dzięki ;]. Grafiką zajmuję się od 2013 roku. Do nauki hard surface polecam robienie samochodów.
Tytuł: Odp: Barret M82A1 sniper rifle
Wiadomość wysłana przez: Mad Max w 30.08.2018 20:48:23
Powiem krótko: strzelałbym.
Tytuł: Odp: Barret M82A1 sniper rifle
Wiadomość wysłana przez: Zglif w 12.09.2018 22:42:01
Model świetny, piękne przywiązanie do detalu, nawet spawów nie brakuje :) Pokusiłeś się o low poly i przepalanie czy nie przejmowałeś się gęstością siatki?

Jedyne, co strasznie mnie razi, to materiały, a raczej ich kompletny brak, który zabija wszystko... Żeby nie było, widzę, że to nie jest szara bryła, ale w zasadzie nic się tu nie dzieje. Żadnego zróżnicowania kolorystycznego, przetarć, przybrudzeń, rys, plam oleju, przebarwień cieplnych. Nic. Za to materiał naboi wyszedł pięknie :)

Świetny model, ale zupełnie brakuje mu duszy.
Tytuł: Odp: Barret M82A1 sniper rifle
Wiadomość wysłana przez: Redforest w 15.09.2018 10:24:46
@Zglif
Dzięki. Do spawów zrobiłem teksturę i jest jako displacement. Coś takiego:

(https://s15.postimg.cc/sah6982zb/welds.jpg) (https://postimg.cc/image/sah6982zb/)
Napisy są na normalce. Polycount nie miał znaczenia, więc się nie przejmowałem.

Taki miałem zamysł od początku, tekstury seamless + wygenerowane. Do modelu low-poly dodałbym, więcej życia :)