Blenderownia

Blender praktycznie => Inne programy => Wątek zaczęty przez: Marox w 29.05.2018 11:40:13

Tytuł: Unreal Engine 4 multiple roots found
Wiadomość wysłana przez: Marox w 29.05.2018 11:40:13
Przy importowaniu modelu do un4 wyskakuje błąd 'multiple roots found".
Niżej załączam zdjęcie z mojego modelu.
Próbowałem uzyskać pomoc na forum un4, lecz bez skutku.
(https://answers.unrealengine.com/storage/attachments/242342-halp2.jpg)
Tytuł: Odp: Unreal Engine 4 multiple roots found
Wiadomość wysłana przez: goten22 w 29.05.2018 23:42:51
Nie znam się na Unreal Engine, ale wygooglałem coś takiego, że UE obsługuje tylko jedną root bone.

Tu coś jest: https://blender.stackexchange.com/questions/90021/how-to-put-all-armature-bones-under-1-root-bone

Musisz jakoś przekonwertować tę armaturę, żeby miała tylko jedną kość root. Nie wiem jak to zrobić, ale może coś z powyższych rzeczy Cię nakieruje.