Blenderownia

Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Kporabik w 25.04.2018 00:59:33

Tytuł: MP40
Wiadomość wysłana przez: Kporabik w 25.04.2018 00:59:33
Ano witam. Ostatnio zacząłem sobie dłubać mp40 w celach ćwiczebnych. Byłbym wdzięczny za feedback od osób obeznanych w temacie. Sketchfab zrobił dziwne błędy na normalce (nie wiem czemu)

Pozdrawiam

MP40 (https://sketchfab.com/models/240fe051dbb44650a15329be676f4dac) by Krystian (https://sketchfab.com/kporabik) on Sketchfab (https://sketchfab.com)
Tytuł: Odp: MP40
Wiadomość wysłana przez: Tvaroog w 25.04.2018 08:06:55
Świetny model. Sketchfab kompresuje tekstury jak i same modele. Moim zdaniem warto zaznaczyć 'occlude specular' w materiałach. UV mapa jest skopana w tym miejscu:
Tytuł: Odp: MP40
Wiadomość wysłana przez: Kporabik w 25.04.2018 08:18:01
Możesz podpowiedzieć gdzie znajdę tą opcję.? Co do UV to dziwne.. Wczoraj nie było tego widać
Tytuł: Odp: MP40
Wiadomość wysłana przez: Tvaroog w 25.04.2018 08:19:48
W ustawieniach ambient occlusion.
Tytuł: Odp: MP40
Wiadomość wysłana przez: Kporabik w 25.04.2018 08:39:26
Niestety nie pomaga. Zwróć uwagę na miejsce pod ryglem i magazynek. Oba te miejsca wyglądają na dziwnie załamane.. Co do UV to już naprawiione
Tytuł: Odp: MP40
Wiadomość wysłana przez: Tvaroog w 25.04.2018 18:16:19
Po prostu moim zdaniem bez 'occlude specular' AO jest prawie nie widoczne na modelach nad Sketchfabie.