Blenderownia

Blender praktycznie => Tender Blender => Wątek zaczęty przez: Piotr w 20.04.2018 08:15:15

Tytuł: Blender 2.8 bez Internala!
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 20.04.2018 08:15:15
https://www.blendernation.com/2018/04/19/blender-internal-renderer-removed-from-2-8/

Z Blendera 2.8 twórcy chcą wyrzucić Internala! Motywują to tym, że jego kod ma 25 lat i jest przestarzały. Pozostaje Cycles i Eevee.
Tytuł: Odp: Blender 2.8 bez Internala!
Wiadomość wysłana przez: Mortus w 21.04.2018 07:53:22
Niby z jednej strony trochę szkoda, ale z drugiej nie pamiętam, kiedy ostatnio go używałem. Poza tym Eevee to jest to, na co teraz czekam najbardziej i wydaje mi się, że dla tego renderera warto poświęcić Internala.
Tytuł: Odp: Blender 2.8 bez Internala!
Wiadomość wysłana przez: alex w 21.04.2018 09:38:04
Dobry ruch, aczkolwiek sentyment pozostanie. Zrobienie dobrego oświetlenia w BI wymagało skilla jak u Leonarda da Vinci :)
Tytuł: Odp: Blender 2.8 bez Internala!
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 21.04.2018 22:36:05
Ja jadę do dziś na internalu bo mi jest potrzebny - no ale  przecież nie muszę wyrzucać starego blendera jak biorę nowego. W sumie dalej siedzę na 2.77.
Tytuł: Odp: Blender 2.8 bez Internala!
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 22.04.2018 09:24:14
@winhelp A co robisz na Internalu?
Tytuł: Odp: Blender 2.8 bez Internala!
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 22.04.2018 12:53:52
Grę (Skullstone (http://skullstonegame.com/)) i w zasadzie odkąd ją robię to nie spłodziłem nic innego za bardzo. Ni ma czasu. Po za tym jak chcę komuś szybko coś zaprezentować to po kiego grzyba mam się bawić makaronem skoro sam kolor mi wystarczy. Po prostu mam takie potrzeby i już.
Tytuł: Odp: Blender 2.8 bez Internala!
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 24.04.2018 17:39:51
Blender Game Engine też ma wylecieć. https://www.blendernation.com/2018/04/24/blender-today-live-rip-blender-internal-rip-game-engine/

Jeśli to ma przyspieszyć prace nad nowościami, to jestem za. Ktoś tego używał?