Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: Sobos w 23.02.2018 18:05:46

Tytuł: Pomoc przy teksturowaniu projekcyjnym.
Wiadomość wysłana przez: Sobos w 23.02.2018 18:05:46
Witam !
Mam problem i mam nadzieje że znajdą się tutaj dobrzy ludzie którzy mi pomogą :)
Tworze projekt na pracę magisterską. Jedną z jego części jest stworzenie modelu mojego ciała.
I tak jak samo modelowanie nie sprawiło mi problemu tak z teksturowaniem jest już problem. Chciałem posłużyć się "teksturowanie projekcyjnym" czyli z kilku zdjęć teksturować np twarz. I coś mi nie wychodzi bo gdy zrobię mapę UV z prawej strony oteksturuję prawą część twarzy to gdy chcę teksturować przód coś się psuje. Może ktoś  ma inny pomysł jak to dobrze oteksturować. Więcej widać na załączonych obrazkach. To naprawdę dla mnie ważne więc będę wdzięczny za każą pomoc.
Tytuł: Odp: Pomoc przy teksturowaniu projekcyjnym.
Wiadomość wysłana przez: freakolot w 25.02.2018 23:01:09
.. ale po pierwsze to pokaż te UV'ki bo ciężko stwierdzić, a to prawdopodobnie tam skopałeś...
okno UV/Image Editor, Aha a te stopy to nie za duże ?