Blenderownia

Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Tvaroog w 30.01.2018 20:26:49

Tytuł: Huśtawka integracyjna - animacja
Wiadomość wysłana przez: Tvaroog w 30.01.2018 20:26:49
Taka tam krótka animacja. Modele nie moje ale ludzika i wózek musiałem sporo poprawiać.



EDIT: kolejne animacje



Tytuł: Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
Wiadomość wysłana przez: BogumiłZ w 31.01.2018 19:11:10
Fajne. Jakim sposobem zanimowałeś pasy?
Tytuł: Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
Wiadomość wysłana przez: Tvaroog w 01.02.2018 09:30:26
Pasek to prosta symulacja 'Cloth'. Jeden z wierzchołków jest przypięty do empty przy pomocy 'Hook' a ten z kolei jest przypięty do ręki przy pomocy 'Child of'. Symulacja włącza się dopiero w momencie gdy ręka idzie do góry. Lewa strona nie bierze udziału w symulacji. Na koniec dodałem Subsurfa, Solidify i EdgeSplita.
Tytuł: Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
Wiadomość wysłana przez: BogumiłZ w 17.02.2018 09:33:06
Świetnie, muszę spróbować. Do tej pory moje manipulacje clothem i hookiem kończyły się na tym, że wyciągałem z symulacji tylko jeden vertex, a reszta opadała :<
Tytuł: Odp: Huśtawka integracyjna - animacja
Wiadomość wysłana przez: Tvaroog w 26.09.2019 14:43:34
Dodałem dwie kolejne animacje w pierwszym poście. Ostatnią z piaskownicami wyrenderowałem w Eevee.