Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: pyroxar w 27.01.2018 22:03:44

Tytuł: Nadanie grubości liniom.
Wiadomość wysłana przez: pyroxar w 27.01.2018 22:03:44
Próbuje wymodelować słup wysokiego napięcia chciałbym, aby stał się on pogrubiony. Jak gdybym zastosował modyfikator solidify. Macie jakieś pomysły?
Tytuł: Odp: Nadanie grubości liniom.
Wiadomość wysłana przez: goten22 w 27.01.2018 22:14:18
Modifier skin? Ale może jest coś lepszego, to pierwsze co mi na myśl przychodzi.

https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.64/Skin_Modifier
Tytuł: Odp: Nadanie grubości liniom.
Wiadomość wysłana przez: pyroxar w 27.01.2018 22:28:39
Czy jest sposób by to kontrolować?
Tytuł: Odp: Nadanie grubości liniom.
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 28.01.2018 10:41:27
Tak. Jak wejdziesz do trybu edycji i zaznaczysz vertex, to na górze, w panelu Transform, będzie RadiusX oraz RadiusY.

Jeżeli nie podoba Ci się siatka jaką daje Skin modifier, możesz spróbować z Wireframe modifierem. Tylko on nie pozwala już edytować średnicy dla każdego wierzchołka. I będziesz musiał wypełnić krawędzie fejsami, bo inaczej nie zadziała.
Tytuł: Odp: Nadanie grubości liniom.
Wiadomość wysłana przez: Luk w 28.01.2018 12:47:18
Modifier skin +  ewentualnie Subsurf , nastęnie tryb edycji zaznaczasz wszystkie punkty i klikasz ctrl + a i ruszasz myszką. W ten sposób ustawiasz grubość dla każdego wierzchołka