Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: narazieniemam w 24.01.2018 16:09:28

Tytuł: Subsurf i displacement "rozciągają" krawędź modelu
Wiadomość wysłana przez: narazieniemam w 24.01.2018 16:09:28
Witam,

Chciałem stworzyć cylindryczny bloczek drewna (cycles). Stworzyłem cylinder i z niego zrobiłem mapę UV. Następnie dodałem Subsurf w celu zagęszczenia siatki oraz wygładzenia a po tym dodałem dwa modyfikatory displacement (jeden dla małych zagłębień, drugi dla większych szpar). W efekcie z nieznanego mi powodu krawędź modelu zakrzywia się/rozciąga. Próbowałem ugrać to edge loopem, bevelem oraz ustawieniami cease. Nic nie zadziałało.

Czy jest jakiś sposób poradzenia sobie z tym problemem bez "apply" (potwierdzania?) modyfikatorów?