Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: Jerry w 07.01.2018 23:31:47

Tytuł: modelowanie maki samochodu
Wiadomość wysłana przez: Jerry w 07.01.2018 23:31:47
Witam.
Zabieram się właśnie za modelowanie samochodu i już na samym początku mam problem. Zacząłem od maski. Mam jakieś darmowe blueprinty jako background więc nie są jakieś mega dokładne.
Starałem się jak najdokładniej odwzorować powierzchnię, dodałem subdivision surface i blacha wygląda jakby była pogięta i pofalowana. Da się to jakoś wygładzić?
Tytuł: Odp: modelowanie maki samochodu
Wiadomość wysłana przez: Hubert w 08.01.2018 19:02:06
Poszukaj sobie addon'a Loop Tools. Chyba jest standardowo, tylko trzeba go włączyć w User Preferences.
Tytuł: Odp: modelowanie maki samochodu
Wiadomość wysłana przez: Jerry w 11.01.2018 14:02:05
Faktycznie Loop Tools robi robotę. Nie potrafię nad nim jednak jeszcze zapanować... Posiedzę przy tym .
Dzięki Hubert.