Blenderownia

Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: goten22 w 27.12.2017 01:09:30

Tytuł: Wrocław Dworzec Główny
Wiadomość wysłana przez: goten22 w 27.12.2017 01:09:30
Chyba tyle. Jak zwykle miałem problem z doborem kolorów. :D

(https://i.imgur.com/LJ1mOqD.jpg) (https://i.imgur.com/LJ1mOqD.jpg)

wersja 2: https://i.imgur.com/ySRcJl7.jpg
no postpro: https://i.imgur.com/Vt7SaJS.jpg

inny kadr:
(https://i.imgur.com/XNZaWsc.jpg) (https://i.imgur.com/XNZaWsc.jpg)

wersja 2: https://i.imgur.com/mTaj3Bn.jpg
no postpro: https://i.imgur.com/t9gTXLM.jpg

detal:
(https://i.imgur.com/HcN6xRr.jpg) (https://i.imgur.com/HcN6xRr.jpg)

wersja 2: https://i.imgur.com/8XA2IDZ.jpg


http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=470
Tytuł: Odp: Wrocław Dworzec Główny
Wiadomość wysłana przez: Jerry w 28.12.2017 00:37:38
Bardzo dokładna i szczegółowa praca. Widać ogrom modelowania. Mimo wszystko czegoś mi w niej brakuje. Uważam że przede wszystkim nie gra tu światło. Jest lekko pomarańczowe pod dużym kątem jakby to był wschód/zachód słońca. Za oknem jest za to południe - środek słonecznego dnia. Może z tym coś należałoby podziałać...
Drugie to witryny. Zapewne są ze szkła i nie wiem czy to że jest ono takie ciemne to zamierzony efekt. Ustawiając w edytorze nodów materiał jako glass to za mało. Wtedy wychodzi ono takie ciemne. Polecam filmik Blender Guru dotyczący interioru
https://www.youtube.com/watch?v=I685JGTCpCU (https://www.youtube.com/watch?v=I685JGTCpCU)
Czas 3:45. Tam jest pokazane jak zrobić realistyczne szkło tego typu (on stosuje to robiąc szyby w oknach)
Tytuł: Odp: Wrocław Dworzec Główny
Wiadomość wysłana przez: KafeleK w 29.12.2017 20:44:50
Kałuże pod dachem ? Mogłeś dać je też tym płytkom przy torach, teraz ich materiał się mocno odcina.
Butelkom zdała by się etykieta, chociaż osobiście zastąpił bym je zapomnianą walizką.
Generalnie obraz ładny. Ty, wiesz, że dopiero po dłuższym czasie zauważyłem pociąg ?  ;D
Tytuł: Odp: Wrocław Dworzec Główny
Wiadomość wysłana przez: goten22 w 30.12.2017 07:59:24
Zgadzam się co do światła, nie jest zbyt fizycznie poprawne. Cierpię na niedobór fajnych HDRek.

Kałuże dałem dla efektu, żeby podłoga nie była nudna. :P Pociąg jakoś się zgrał z cieniem, a w dodatku to bardzo mało szczegółowy block-out, więc dobrze, że się gdzieś tam w tle gubi.