Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: Jerry w 28.11.2017 23:13:15

Tytuł: Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.
Wiadomość wysłana przez: Jerry w 28.11.2017 23:13:15
Ktoś spotkał się z takim problemem?
Nie otwierałem pliku z pracą przez jakiś czas, ponieważ zajmowałem się inną. Gdy do niej wróciłem i chciałem wyrenderować scenę okazało się że zarówno mapa HDR jak i wszystkie materiały miały różowy kolor. Problem rozwiązałem na zasadzie ponownego wybrania miejsca lokalizacji materiału diffuse, glossy, normal... i tak dla każdej z tekstur. Nadmienię, że nie przenosiłem folderu z teksturami jak i z plikiem .blend.
W tym przypadku tekstur miałem niewiele ale co gdybym dodał ich dużo więcej? Mozolnie klikać w każdy nodów i pokazywać jeszcze raz "blenderze - ten plik jest tu gdzie był... nigdzie go nie przenosiłem!"
Tytuł: Odp: Jak przeładować tekstury w edytorze nodów.
Wiadomość wysłana przez: goten22 w 29.11.2017 09:41:31
Może "find missing files"?


Albo pakować wszystko do pliku. :P