Blenderownia
Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Kusociński w 14.11.2017 15:47:49
-
dwie wersje, wydaje mi się, że pierwsza trochę lepiej wygląda
-
1wsza wygląda jak by miała na sobie zieloną tintę. Do czego mogę się przyczepić to kamera. Postaraj się wyprostować tą pionową ścianę bo teraz wygląda to niekorzystnie. Możesz też skorzystać z różnych trybów kompozycji które udostępnia blender. Poszalałbym również z postprodukcją. Na ten moment render jest tylko poprawny. Brakuje jakichś smug na lustrze, resztek pary po wziętej kompieli, jakiegoś volumetrica
-
Perspektywa - stosujesz szeroki kąt i 3 punktowa perspektywę. Wygląda to nienaturalnie. Do tego dziwny kadr - mimo zastosowania szerokiego kąta, ucinasz blat, nogę szafki, kinkiet i okno. Może spróbuj skupić się na jednym elemencie łazienki (np. szafce z umywalką) i na nim skup kadr i ostrość, resztę rozmyj DOFem.
Kwiatek wygląda trochę dziwnie, zwłaszcza liście - brak tekstury?
Ma ścianach są płytki? W tej chwili to wygląda trochę jak źle nałożona tekstura (widać szwy). Może z delikatnymi fugami wyglądałoby to lepiej.
Zetknięcie ściany i sufitu można wykończyć listwą/gzymsem. Chodzi mi o powtórzenie motywu z podstawy sedesu.
Pusty sufit mocno kontrastuje z mocno przeładowaną szczegółami resztą łazienki.
Oświetlenie raczej "płaskie" i nudne.
Tyle moich, oczywiście subiektywnych uwag. Całośc nie wygląda źle, jest kilka fajnych elementów np. posadzka czy świeczki.
Na koniec filmik od Andrew Price'a przedstawiający tworzenie sceny podobnej do twojej:
https://www.blenderguru.com/tutorials/interior-architecture
-
dzięki za wasze opinie, teraz lepiej widzę co jest do poprawy
tej wizki już nie będę męczył, a wezmę się za następną i tam spróbuje zastosować się do waszych rad
filmik od Andrew Price'a już kiedyś widziałem, rzeczywiście całkiem podobna scena