Blenderownia

Blender praktycznie => Tender Blender => Wątek zaczęty przez: Kusociński w 06.11.2017 13:32:39

Tytuł: your system does not support 3d hardware acceleration
Wiadomość wysłana przez: Kusociński w 06.11.2017 13:32:39
Witam szanowne grono.
Nie wiem czy to odpowiedni dział (nie ma tu działu typowo o problemach z blenderem dotyczących sprzętu), jeżeli inny jest bardziej odpowiedni to proszę o przeniesienie.
Ale o co chodzi? Jakiś czas temu zaktualizowałem stery od grafiki. Po instalacji, po odpaleniu blender trochę pochodził, może 10s i pojawiał się taki komunikat: “Urządzenie Nvidia GeForce nie jest wymienne i nie można go wysunąć, ani odłączyć” i blender się zawieszał.
Kolejna próba odpalenia to od razu komunikat:

(http://i.imgur.com/HB57QkBs.png) (https://imgur.com/HB57QkB)

Jeżeli odpalam korzystając z funkcji "uruchom z procesorem graficznym > zintegrowana karta graficzna" to wszystko działa, ale oczywiście nie mogę renderować w GPU.

W internetach radzą (https://www.youtube.com/watch?v=LC6f2JvtQVo) aby ściągną plik opengl2.1.dll ze stronki (http://download.blender.org/ftp/sergey/softwaregl/) i wkleić go do plików programu. Program się po tym odpala, ale tak zamula, że nie da się pracować.

Inną radą (http://polskikursblendera.pl/forum/index.php?topic=3433.0) miała być zmiana parametru TDR timeout dla sterownika grafiki według instrukcji (http://artificialflight.org/blog/2013/cycles-crash-cuda-tdr-error/), ale albo ja coś sknociłem, albo to też nie działa. Scrin z edytora rejestr:

(http://i.imgur.com/Adc1ffus.png) (https://imgur.com/Adc1ffu)

Ściągnąłem ostatnie działające stery (ostatnie oznaczone 37x.xx) i na nich śmigam, ale to przecież nie o to chodzi.

(http://i.imgur.com/XHN5pINs.png) (https://imgur.com/XHN5pIN)

Mój sprzęt  ;) (https://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Asus-G750JM.120431.0.html)
Windows 7 64

Jeżeli ktoś miał podobny problem, będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Tytuł: Odp: your system does not support 3d hardware acceleration
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 06.11.2017 17:24:28
Zwiększenie TDR Timeout pomaga tylko przy renderowaniu w CUDA, kiedy tile zbyt długo się liczy i system myśli, że sterownik się wiesza (bo nie ma od niego odpowiedzi). To nie pomoże w tym wypadku.