Blenderownia

Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: PawelB w 06.11.2017 00:09:53

Tytuł: Roślinka "Polytrichum commune"
Wiadomość wysłana przez: PawelB w 06.11.2017 00:09:53
Dzień dobry,

Taką o to roślinkę zrobiłem w programie do grafiki 3D. W końcu będę miał coś bardziej kolorowego w portfolio. :)
(http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=458)
Tytuł: Odp: Roślinka "Polytrichum commune"
Wiadomość wysłana przez: Jerry w 24.11.2017 12:13:24
Super! Bardzo realistycznie wygląda. Może tej pajęczyny troszeczkę za dużo naplątane ale jak mówią - o gustach się nie dyskutuje  ;) Używasz tylko blendera czy robisz jeszcze jakąś postprodukcję?
Tytuł: Odp: Roślinka "Polytrichum commune"
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 25.11.2017 22:10:02
Dla mnie pajęczyna psuje efekt realizmu - światło, model, kolorystyka, tło, kadr - piękne...
Tytuł: Odp: Roślinka "Polytrichum commune"
Wiadomość wysłana przez: araneus w 26.11.2017 21:13:17
Zgadzam się - scenka prosta, fajna, tylko ta pajęczyna...
Tytuł: Odp: Roślinka "Polytrichum commune"
Wiadomość wysłana przez: PawelB w 28.11.2017 17:02:15
Dzięki! Pajęczyna widzę budzi kontrowersje w internecie ludzie różnie ją odbierają, jednym się podoba innym niezbyt. Dla mnie bez pajęczyny było trochę pustawo. :)
@Jerry Postpro robiłem w Blenderze, i w Kricie. Blender odpowiadał za lekką korektę kolorów i nod nadający efekt soczewki aparatu. W Kricie dodałem fruwające cząsteczki i też bawiłem się trochę kolorami.