Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: Mortus w 11.10.2017 14:31:40

Tytuł: Problem z importem pliku *.svg
Wiadomość wysłana przez: Mortus w 11.10.2017 14:31:40
Nie wiem za bardzo do którego działu wrzucić ten temat, więc w razie czego przepraszam jeśli umieściłem go nie we właściwym.
No to do rzeczy. Mam problem z importem pliku z Adobe Illustratora. Po zaimportowaniu do blendera pliku *.svg, ścieżki nie wypełniają się prawidłowo. Wygląda na to, że jeśli któreś linie na siebie nachodzą, to tak jakby wzajemnie się wykluczają. Da się coś z tym zrobić?
Tytuł: Odp: Problem z importem pliku *.svg
Wiadomość wysłana przez: freeqstyler w 11.10.2017 20:25:40
Przed eksportem w AI użyj polecenia rozwiń/rozszerz wygląd (w menu obiekt bodajże) - nie pamiętam jak te komendy nazywają sie w angielskiej wersji - żeby pozamieniać obrysy/pociągnięcia pędzla na kształty. Potem upewnij się że twój obiekt jest jedną całością i nie składa się z nakładających się ścieżek - połącz je, najwygodniej jest korzystać z shape buildera:
https://helpx.adobe.com/pl/illustrator/using/creating-shapes-shape-builder-tool.html
Po tym wszystkim powinno się importować bez problemu.
Tytuł: Odp: Problem z importem pliku *.svg
Wiadomość wysłana przez: Mortus w 12.10.2017 18:49:37
Ok, dzięki wielkie. Dodam tylko, że wcześniej trzeba było te ścieżki scalić, bo opcja "Expand Appearance" wcześniej nie była aktywna. Tak czy siak, dzięki wielkie  ;)