Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: vipovsky w 21.09.2017 03:13:39

Tytuł: Materiał szkło
Wiadomość wysłana przez: vipovsky w 21.09.2017 03:13:39
witam,

mam pewien problem z ustawieniem materiałów tak aby był on widoczny  podobny sposób jak na obrazku. zna ktoś może metodę którą można tu zastosować? chodzi o szkło za szkłem, które zachowuje swoje detale. podobnie jak na znalezionym przykładzie w załączniku
Tytuł: Odp: Materiał szkło
Wiadomość wysłana przez: goten22 w 21.09.2017 08:30:19
To powinno działać out of the box. Może chodzi o Full GI, które niweluje czarne artefakty na szkle? Albo jeżeli szyba szafki odbija za dużo to można jej materiał glass zmieszać z transparent.

lowGI
(https://i.imgur.com/eKd6ttp.jpg) (https://i.imgur.com/eKd6ttp.jpg)

full GI
(https://i.imgur.com/vmOOXCI.jpg) (https://i.imgur.com/vmOOXCI.jpg)
Tytuł: Odp: Materiał szkło
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 21.09.2017 11:04:11
A możesz zrobić screeny nodów materiału i ustawień renderowania?