Blenderownia
Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Piotr w 22.08.2017 20:54:18
-
Kolejny szybki projekt. Tym razem kawałek terenu widzianego z góry.
Link do galerii: http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=398
-
Bardzo fajne. Żywe, jaskrawe kolory. Tylko nie wiem czy proporcje na pewno są ok? I to miasto trochę zabawnie wygląda - kilka wieżowców na środku niczego. ;) Ale rozumiem, że to takie symboliczne. Przypomina mi jakąś grę o symulacji miasta. Ziemi pod uprawami dałbym lekko ciemniejszy kolor.
Można by jeszcze zmniejszyć nieco kąt kamery i dodać efekt tilt-shift. Albo wersję nocną. ;)
-
Styl artystyczny przypomina mi troche projekt animacji przy ktorym pracowalem jeszcze w starej firmie
https://www.youtube.com/watch?v=LUSf80CPej4
Podoba mi się :)
-
@goten22
Skali tu w ogóle się nie trzymałem. Inaczej zmieściłoby się na obrazku tylko jedno pole. Albo więcej pól i miasto z kropeczek będących budynkami ;) Ogólnie marzy mi się taka animacja z panoramą na miasto, gdzie będzie ruch uliczny i pory dnia. Ale to kiedyś.
@Veezen
Dzięki. A film ładny, mam się na czym wzorować.
-
Fajne
Jak będziesz budował miasto to możesz sobie eksportować modele z WRLD Unity SDK za pomocą objexporter. Na pewno wiele to ułatwi przy dużych powierzchniach.
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/86284
-
@misztal
Dzięki, obczaje to. Akurat na budynki nigdy nie mam pomysłu.
-
Ciekawe robisz te miejscówki, aż się proszą o krótką animkę :)
-
Bardzo fajnie dobrane kolory.