Blenderownia

Blender praktycznie => Tender Blender => Wątek zaczęty przez: Eustachius w 16.04.2020 13:29:54

Tytuł: Problem
Wiadomość wysłana przez: Eustachius w 16.04.2020 13:29:54
Czesc.

Mam drobny problem z blenderem v. 2.66. Otoz przez caly czas pracy miga mi ekran, tzn.: raz jest jasniej, a raz ciemniej. Czy ktos ma pomysl jak to naprawic. Na koniec dodam, ze w blenderach od wersji 2.7 wzwyz, miganie ekranu nie wystepuje.
Tytuł: Odp: Problem
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 17.04.2020 22:46:26
Rozumiem tych co nie migrują do 2.8 ale być jeszcze na 2.6?
Próbowałeś zmienić w opcjach "window draw metod" na inną?
Tytuł: Odp: Problem
Wiadomość wysłana przez: Eustachius w 18.04.2020 18:00:35
Uzywam z koniecznosci. Na nowych blenderach nie ma opcji "Flip direction" [ a dokladniej: brak podgladu odwroconych textur ]  co uniemozliwia zabawe z modowaniem Gothica:)
Zamiana "winows draw method" nic nie dała. Pojawił sie nowy problem: Program duplikuje mi wszystkie vertexy, face, edgesy. Tworzac nowy obiekt od razu mam go z podwojnymi  sciankami?
Tytuł: Odp: Problem
Wiadomość wysłana przez: misztal w 19.04.2020 12:44:50
Flip direction to nie to samo co Flip normals? Próbowałeś zaznaczyć bacface culling?
Tytuł: Odp: Problem
Wiadomość wysłana przez: Eustachius w 19.04.2020 15:00:44
Luknalem na youtube tego backface'a i wyglada na to ze jest mozliwosc podgladu odwroconych tekstu. Niestety nie zmienia to faktu ze nie ma wtyczek [kerrax'ow] do nowych wersji blendera. Ale dzieki za info :)
Tytuł: Odp: Problem
Wiadomość wysłana przez: misztal w 20.04.2020 11:18:00
Powinieneś dowiedzieć się co to normals i face.
https://www.youtube.com/watch?v=ui5kaAbLrso
Możesz plik zapisać i otworzyć w blendrze w którym nic nie miga lub eksportować do innego formatu fbx, obj... i importować w innej wersji ,
Tytuł: Odp: Problem
Wiadomość wysłana przez: Eustachius w 22.04.2020 19:03:52
Naprawilem w inny sposob. Temat do zamkniecia.
P.S: Dzieki za porady