Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: Codaj w 05.05.2018 13:56:18

Tytuł: ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)
Wiadomość wysłana przez: Codaj w 05.05.2018 13:56:18
Witam serdecznie
Chciałbym zapytać, czy ktoś wie jak wypalić mapę z pliku VRML?
Zacząłem od nowa w Blenderze, wcześniej pracowałem w May ale o wiele lepiej pracuje mi się na Blenderze i chciałbym opracować sobie workflow. Nie wiem tylko, czy jest to możliwe.
Chcę pracować w ten sposób:
* Modelowanie obiektu w ZBrush Core
* polypaint i export całości w pliku VRML
* import do blendera
* bake texture z VRML do UV

Czy ktoś robił w Blenderze coś takiego i czy może mi troszkę pomóc na ostatnim etapie ?
Serdecznie pozdrawiam i dzięki za wszelkie odpowiedzi na temat.
Tytuł: Odp: ZBrush Core to Blender (czy można użyć VRML to zrobienia textury)
Wiadomość wysłana przez: alex w 09.04.2019 13:29:19
Cześć,

zobacz czy będzie pasował Ci ten addon:

https://bartoszstyperek.wordpress.com/2018/12/14/goz-for-blender-2-8/