Blenderownia
Blender praktycznie => Tender Blender => Wątek zaczęty przez: Piotr w 20.04.2018 08:15:15
-
https://www.blendernation.com/2018/04/19/blender-internal-renderer-removed-from-2-8/
Z Blendera 2.8 twórcy chcą wyrzucić Internala! Motywują to tym, że jego kod ma 25 lat i jest przestarzały. Pozostaje Cycles i Eevee.
-
Niby z jednej strony trochę szkoda, ale z drugiej nie pamiętam, kiedy ostatnio go używałem. Poza tym Eevee to jest to, na co teraz czekam najbardziej i wydaje mi się, że dla tego renderera warto poświęcić Internala.
-
Dobry ruch, aczkolwiek sentyment pozostanie. Zrobienie dobrego oświetlenia w BI wymagało skilla jak u Leonarda da Vinci :)
-
Ja jadę do dziś na internalu bo mi jest potrzebny - no ale przecież nie muszę wyrzucać starego blendera jak biorę nowego. W sumie dalej siedzę na 2.77.
-
@winhelp A co robisz na Internalu?
-
Grę (Skullstone (http://skullstonegame.com/)) i w zasadzie odkąd ją robię to nie spłodziłem nic innego za bardzo. Ni ma czasu. Po za tym jak chcę komuś szybko coś zaprezentować to po kiego grzyba mam się bawić makaronem skoro sam kolor mi wystarczy. Po prostu mam takie potrzeby i już.
-
Blender Game Engine też ma wylecieć. https://www.blendernation.com/2018/04/24/blender-today-live-rip-blender-internal-rip-game-engine/
Jeśli to ma przyspieszyć prace nad nowościami, to jestem za. Ktoś tego używał?