Blenderownia
Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: pyroxar w 27.01.2018 22:03:44
-
Próbuje wymodelować słup wysokiego napięcia chciałbym, aby stał się on pogrubiony. Jak gdybym zastosował modyfikator solidify. Macie jakieś pomysły?
-
Modifier skin? Ale może jest coś lepszego, to pierwsze co mi na myśl przychodzi.
https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Release_Notes/2.64/Skin_Modifier
-
Czy jest sposób by to kontrolować?
-
Tak. Jak wejdziesz do trybu edycji i zaznaczysz vertex, to na górze, w panelu Transform, będzie RadiusX oraz RadiusY.
Jeżeli nie podoba Ci się siatka jaką daje Skin modifier, możesz spróbować z Wireframe modifierem. Tylko on nie pozwala już edytować średnicy dla każdego wierzchołka. I będziesz musiał wypełnić krawędzie fejsami, bo inaczej nie zadziała.
-
Modifier skin + ewentualnie Subsurf , nastęnie tryb edycji zaznaczasz wszystkie punkty i klikasz ctrl + a i ruszasz myszką. W ten sposób ustawiasz grubość dla każdego wierzchołka