Blenderownia
Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Tvaroog w 09.05.2019 13:15:15
-
Wszystkie modele z wyjątkiem grzejnika moje. Materiały proceduralne. Wykonane w Blenderze 2.80 beta, poza renderowaniem.
(https://i.imgur.com/VVhYTRo.jpg)
-
Mnie się podoba.
PS. Ta szyba od wanny nie ma za mocnej refrakcji?
-
Głupi błąd, obiekt miał wyłączone Transmission w Cycles Settings. Poprawiłem.
-
Bardzo ładne. Czy stworzenie takiej interakcyjności w Sketchfabie jest skomplikowane?
-
@mookie
Na Sketchfaba modele przygotowuje się w podobny sposób jak do gier. Tutaj dodatkowo wypaliłem oświetlenie w Cycles. Bake'owanie tekstur w Blenderze trochę kuleje, ale są plany żeby to poprawić. W 2.80 na przykład niepoprawnie wypala się normalmapa jeśli wypalasz model z Auto Smoothem do samego siebie. Brakuje też odszumiania wypalonych tekstur.
Problemem na Sketchfabie jest wyważenie jakości grafiki z jednej strony i czasu ładowania / płynności wyświetlania z drugiej. Starałem się utrzymać liczbę poligonów i materiałów do minimum ale tekstury ważą dużo. Dodatkowo Screen Space Reflections odejmuje trochę klatek na sekundę. Na słabszym sprzęcie scena niestety będzie działać wolniej.