Blenderownia
Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Piotr w 06.12.2017 19:26:23
-
Jesienny las, scenka w stylu low poly. Jakieś 30h modelowania terenu i poprawek. I 50h renderowania filmu :/
Generalnie miała to być makieta(?) do oglądania z góry, ale nie mogłem się powstrzymać od wyrenderowania drogi. Co widać, bo modele drzew to zrandomizowane jajka z patyczkiem, czasem trawka przebija przez jezdnię, a kamera nie zawsze płynnie pokonuje zakręty.
link do konkursu: http://www.blender.pl/MGalleryItem.php?id=465
Może się podobać, czy nie?
-
Kamienie z daleka wydają się dziwnie, nienaturalnie (nawet jak na lowpoly)
A w stawie przydały by się odbicia chmur
Ale tak ogólnie to świetnie, lubię ten styl ;)
-
Ładnie wyszło. Podobają mi się kolory :)
Jedyne co mi ciut nie pasuje to góry. Wydaje mi się, że mają zbyt obły kształt, i że ciekawiej by wyglądały gdyby były zbudowane z ostrzejszej geometrii z mniejszą ilością kamieni.
-
Faktycznie - góry wyglądają jakby usiane były tysiącami puchatych baranów :D
Mnie się bardzo podoba. Efekt przemieszczania się słońca po niebie - mega. Zakręty dużo lepiej wyglądają ze zmniejszoną prędkością. Chmury jak dla mnie są zbędne w tym przypadku. Bardzo mi się podoba.
-
Dzięki za komentarze. Faktycznie, coś trzeba zrobić z tymi górami, ale to już przy następnym projekcie.