Blenderownia

Blender praktycznie => Teksturowanie i materiały => Wątek zaczęty przez: mlody.lew w 11.06.2019 19:13:31

Tytuł: Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki
Wiadomość wysłana przez: mlody.lew w 11.06.2019 19:13:31
Hej. Może pomożecie.
Mam zrobiony obiekt z nałożonymi Wave texture + Voronoi teksture + bump map
Wypalając normal mapę i ją włączając mam podzielony dziwnie obiekt wg cięcia.
Czy da się jakoś wypalić normal mapę bez tych błędów?
Tytuł: Odp: Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki
Wiadomość wysłana przez: alex w 14.06.2019 23:50:37
... i ją włączając

@mlody.lew zacząłbym właśnie od tego, tzn. zakładając, że wypaliłeś poprawnie -  sprawdzenia color space, czy w nodzie image texture  z normal mapą masz non-color data.

Tytuł: Odp: Wypalanie nodes do normal - błąd przy cięciu siatki
Wiadomość wysłana przez: mortom.ckm w 21.06.2019 15:20:59
Na szybko można texturę "podmalować" normalką z "kuli" i efekt powinin się zniwelować. A na mniejszybko sprawdź czy nie za dużą/ za małą  odległość dałeś w Ray Distance.