Blenderownia
Blender praktycznie => Python, skrypty, pluginy i Blender Game Engine => Wątek zaczęty przez: Dominikk w 28.06.2019 13:17:13
-
Hej, założyłem tutaj wątek bo się nie mogłem odnaleźć na forum jak coś to przenieście.
Spoko, przeniosłem - freeq
Mam problem otóż w blenderze zrobiłem kilka zbroi i gdy je exportuje w formacie fbx. albo obj. ponowne zaimportowanie tych plików kończy się tym że nic nie ma tak jakby się modele uszkodziły już w samym blenderze tak samo nie działa to jak chce zaimportowac te pliki np do Unity albo do Substane paintera wiecie jak odzyskać te pliki żebym ich nie stracił i żeby ponownie działały.
-
a masz je dobrze wymodelowane ?
spróbuj je pozamieniać na trójkąty.
czasem u mnie źle się exportowały do Substance Paintera, gdy miałem źle zrobioną siatkę.
pomagała zamiana całego modelu na trójkąty.
Może też być niezaakceptowana skala modelu - możesz go nie widzieć, gdy jest zbyt mały / zbyt duży.
najlepiej pokaż ten model. - może coś się uzupełni.
-
Ja już korzystam z blendera kilka lat i zaakceptowanie skali albo trójkaty czy kwadraty nie są mi obce a poza tym modeli jest około 20 więc dziwne żeby każdy się popsuł z tych powodów. Problem poniekąd rozwiązany w blenderze 2.8 innych wersjach coś zadziało ale nadal obawiam się bo często mi się psują modele to już nie pierwszy raz.
-
A w jaki sposób one Ci się psują ?
-
Modele w taki sposób że jak je exportuje i potem ponownie importuje to nic nie ma. Tak samo działa w substance painterze nie wczytuje modelów
-
zrób jakiś "głupi" model, który będzie zepsuty i wrzuć na FTP'a, wtedy się wyeliminuje niektóre rzeczy.
bo inaczej to ciężko podpowiedzieć.