Blenderownia

Blender praktycznie => Tutoriale => Wątek zaczęty przez: Piotr w 06.04.2021 17:39:29

Tytuł: Geometry Nodes - prosty tutorial
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 06.04.2021 17:39:29
W dzisiejszym odcinku kaleczenia angielskiego przerobimy Geometry Nodes na bardzo prostym przykładzie. Najpierw zrobimy 1/6 koła, a później Blender zmontuje z tego całość. Tak prosty przykład pokazuje, że nowe nody ułatwiają "zwykłe" modelowanie i każdy powinien je znać.



https://www.youtube.com/watch?v=s5WpOWdeegw
Tytuł: Odp: Geometry Nodes - prosty tutorial
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 07.04.2021 16:05:51
Właśnie się dowiedziałem, że jest coś takiego jak Geometry Nodes. ^^ lol XD
Tytuł: Odp: Geometry Nodes - prosty tutorial
Wiadomość wysłana przez: Piotr w 07.04.2021 16:11:21
No bo to świeża rzecz z Blendera 2.92.

Cząsteczki też będą miały nody. Chyba w 2.91 można było je włączyć w ustawieniach (jako eksperymentalna funkcja), ale wywalili to, bo niby źle zaprojektowane były.
Tytuł: Odp: Geometry Nodes - prosty tutorial
Wiadomość wysłana przez: alex w 09.04.2021 18:48:05
@Piotr fajnie, te nody mają bardzo duży potencjał i otwierają sporo możliwości nowych. Dobrze, że jeszcze ktoś coś zamieszcza na tym forum oprócz spamu :)