Blenderownia
Prace użytkowników => Prace ukończone (3D) => Wątek zaczęty przez: Wookie w 28.01.2018 20:36:42
-
Mauser C96. Screeny to realtime z Unity.
Model główny: 3801 triangles
Magazynek z nabojami: 2376 triangles
Tekstury w 4k dla głównego modelu i 2k dla magazynka + naboje.
Model udostępniłem również do sprzedaży na Gumroadzie: https://gumroad.com/l/yDNvR.
(https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/009/103/628/large/lukasz-hoffmann-r1.jpg?1517167286)
(https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/009/103/639/large/lukasz-hoffmann-close-up-1.jpg?1517166844)
(https://cdnb.artstation.com/p/assets/images/images/009/103/641/large/lukasz-hoffmann-close-up-2.jpg?1517166859)
(https://cdna.artstation.com/p/assets/images/images/009/103/648/large/lukasz-hoffmann-r2.jpg?1517166880)
http://www.blender.pl/index.php?action=media;sa=item;in=480
-
Piękna robota :-)
-
Mrrrrr, te grawery i zarysowania mógłbym oglądać zamiast porno.
-
Te "ząbki" na nabojach to tak były w rzeczywistości czy tylko uproszczona geometria?
-
Mrrrrr, te grawery i zarysowania mógłbym oglądać zamiast porno.
Piękna robota :-)
Dzięki Panowie :)
Te "ząbki" na nabojach to tak były w rzeczywistości czy tylko uproszczona geometria?
To jest moje niedpoatrzenie którego wcześniej nie wychwyciłem. Takie artefakty pojawiają się przy wypalaniu decali na cylindrycznych powierzchniach o ubogiej geometrii ale można ich uniknąć poprawiając odpowiednio model Highpoly i wypalając bez cage'a.
-
wow piękna robota! Długo zajęło Ci zrobienie tego?
-
wow piękna robota! Długo zajęło Ci zrobienie tego?
Dzięki! Praca nad tym modelem zajęła mi około 10-15 godzin.