Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: Reverse w 08.12.2019 20:26:04

Tytuł: Modelowania - od czego zacząć
Wiadomość wysłana przez: Reverse w 08.12.2019 20:26:04
Witam,
Ogarnąłem sobie podstawy blendera tzn extrude, przenoszenie, skalowanie, transformacja, cieniowanie, światło, podstawy teksturowania oraz nie które modyfikatory. Z modelowaniem jakiś prostych rzeczy nie mam problemu tzn typu beczka czy jakieś krzesło proste.

Moje pytanie brzmi jak podejść do tego, aby co raz trudniejsze rzeczy modelować? Z kwadratowymi rzeczami nie mam problemu, ale jak dochodzą jakieś dachy, łuki itp to już mam spory problem i nie ukrywam, że mocno to podcina skrzydła :( Czy warto wykupować blender cloud? Mam miesięcznie na przeznaczenie jakieś 200zł na zabawę z blenderem.

Chciałbym nauczyć się modelować póki co jakieś proste przedmioty, budynki, postaci i je animować, wiem, że nie wszystko od razu :)
Tytuł: Odp: Modelowania - od czego zacząć
Wiadomość wysłana przez: Keżor w 25.01.2020 02:36:09
ja zacząłem w listopadzie od razu od samochodu, wymodelowanie go zajęło mi koło miesiąca żmudnej pracy, poznawania i zrozumienia funkcji, skróty klawiaturowe, metoda działania, opcje, obejrzałem i dalej oglądam setki filmów na youtubie i czerpię wiedzę z tego co tam opowiadają, praktycznie wszystko co chcesz to tam jest. od hiperpodstaw do zaawansowanych animacji. A co do pieniędzy to wszystko zrobisz za darmo, ja nie wydałem złotówki, no może poza nową myszką, bo stara zaczęła wariować :)