Blenderownia

Blender praktycznie => Modelowanie => Wątek zaczęty przez: Slov86 w 05.06.2023 19:00:22

Tytuł: Drobne elementy, czy tak musi być?
Wiadomość wysłana przez: Slov86 w 05.06.2023 19:00:22
(https://zapodaj.net/images/f9ef14eda8d54.png)

Witam, na powierzchniach spodka zrobiłem małe zagłębienia, szerokość 0,001 i głębokość około połowy tego (średnica spodka 2,240. Czy one muszą patrząc pod ostrym kątem wyglądać jak małe światełka? Czemu nie tworzą ciągłej linii, czy należy tak drobne elementy budować w trybie solid?
Tytuł: Odp: Drobne elementy, czy tak musi być?
Wiadomość wysłana przez: winhelp w 06.06.2023 11:40:45
Musisz w większej rozdzielczości wygenerować obraz, bo te elementy są zbyt drobne na piksel i komputer zgaduje jak go namalować raz pokazując rowek raz ściankę (tak samo jak ząbkowane krawędzie elementów okrągłych). Czyli odpowiadając na pytanie - tak musi być.