Autor Wątek: Teksturowanie drewnianego śmigła  (Przeczytany 9474 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline mrys

Teksturowanie drewnianego śmigła
« dnia: 20.08.2017 00:41:02 »
czyli jak sprawić, żeby Bake kanały UV odwalały za nas brudną robotę.

W ramach reanimacji rozbitków po starej Blenderowni mój tutorial o teksturowaniu drewnianego śmigła, ale tylko w wersji dla B 2.7x +, bo 2.49 itd to raczej chyba już wyginęły...

Umieściłem tutaj, bo nie bardzo wiem gdzie indziej by pasowało.

http://www.airart3d.com/tutoriale/smiglo/tutorial278.html
 
Użytkownicy, którzy podziękowali za ten post: Wookie

 

teksturowanie do unreal engine

Zaczęty przez brtkDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10724
Ostatnia wiadomość 12.07.2021 17:29:50
wysłana przez winhelp
Teksturowanie na balonach

Zaczęty przez wrytaDział Teksturowanie i materiały

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 10750
Ostatnia wiadomość 20.08.2021 09:21:44
wysłana przez hepa

* Zaloguj




* Losowy obrazek