Blenderownia
Prace użytkowników => Work in progress (WIP) => Wątek zaczęty przez: goten22 w 27.09.2017 20:55:44
-
Z racji braku szczegółowych zdjęć będę się raczej luźno trzymał oryginału (ale rzecz jasna na tyle, żeby dało się rozpoznać).
Na razie nie wiele, ale zakładam dla motywacji. :P
-
Jak chcesz to jutro będę na dworcu to jak mi starczy czasu to pstrykne kilka fotek
-
Nie trzeba. ;) Od października będę tam często.
-
Ciekawą rzecz zauważyłem. Jak wiele daje duża, odbijająca światło powierzchnia. Na pierwszym obrazku sufit wydaje się jaśniejszy. W ogóle mam wrażenie, że blenderowy glossy troche za dużo pochłania światła. Czasem wnętrza wyglądają przez to strasznie ciemno.
(https://i.imgur.com/5MaJMhE.jpg) (https://i.imgur.com/5MaJMhE.jpg)
(https://i.imgur.com/FT9wwdP.jpg) (https://i.imgur.com/FT9wwdP.jpg)
-
Se tak myślę, Wrocław, gdzie tam, "zagranica" - patrzę na tę ławeczkę i nagle buch - przecież ja tam byłem! To zaczynam trzymać kciuki ;)
-
Dzięki. ;)
Już mi nie wchodzi scena na kartę. :( Trochę to dziwne, bo to przecież same array'e. Robi się też trochę monotonnie od tych arrayów. Może popracuje teraz nad jakimś światłem z klimatem.
(https://i.imgur.com/rioK2E2.jpg) (https://i.imgur.com/rioK2E2.jpg)
-
ale array nie działa chyba na zasadzie matki po aplikacji? spróbuj jeszcze kopiować alt d albo ctrl d.( nie pamiętam który to skrót). Może zadziała
-
Wrzuć nity na normalkę :) Albo dispa
-
Skoro nity są modelami, to nie ma się co dziwić.
Pomysł fajny, w dali domodelować nadjeżdżający pociąg, kilka półprzezroczystych postaci 2D, światełko wpadające przez szyby i bombka praca będzie.
-
Powoli do przodu. Strasznie szumi. :/
-
Te siedzenia w rzeczywistości nie są przypadkiem kanciate ?
Przez te rozmycie, peron wygląda, jak makieta.
-
Są kanciaste. ;)
(https://i.imgur.com/qXKCjH9.jpg) (https://i.imgur.com/qXKCjH9.jpg)
-
Nic nowego, ale inny rzut.
-
Szyny mają dobrą grubość? I czy tam jest dziura czy kałuża (obie te rzeczy i tak mi nie pasują :P )?
-
(https://i.imgur.com/lxZLjqC.jpg) (https://i.imgur.com/lxZLjqC.jpg)
Nie mogę sobie poradzić z mixowaniem nodów tak, żeby "falka" nie działała bumpem w miejscach kałuż. Jak to zmixować? Na renderze widać, że kałuże są pofalowane, a nie powinny być. W miejscach gdzie są kałużę, chcę żeby bump "falka" nie działał.
-
Za mixem falki daj jeszcze jednego mixa i pociągnij tam info z kałuż.
Fajny ten dworzec.
-
Jak chcesz, to daj znać, bo kiedyś modelowałem EU07 i wagon osobowy, możesz je wrzucić na scenę :)