Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia Dzisiaj o 14:35:21 »
Hej,

Musiałbym widzieć tą scenę. Może da się pogrupować obiekty w kolekcje i ukrywać te niepotrzebne w danym momencie?

Albo, jeżeli używasz dużo obiektów z włączonym Subdivisionem, możesz w opcjach renderowania odszukać Simplify > Viewport > Max Subdivision i ustawić np. na 1.
2
Oświetlenie i rendering / Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 12.07.2024 12:46:06 »

Witam
jak zrobić, żeby przy większych modelach / większych scenkach, nie muliło Viewportu przy obracaniu myszką ?

Używam Cyclesa + GPU Nvidia 4070 - karta tylko do renderingu
Do Pulpitu używam iGPU płyty głównej
CPU: Intel Core i5-13500 + 64GB memory

jakiś pomysł
jakaś podpowiedź
3
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 06.07.2024 17:49:52 »
Właśnie momentami szaleją. Do tych symulacji też muszę jeszcze przysiąść. Na razie są jakie są, ale jak skończę animację to będę tę fizykę poprawiał.
4
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 04.07.2024 10:42:43 »
Cytuj
...i to tyle
Czasami tyle wystarczy i od razu lepiej się to ogląda.  :)

W 47. chyba włosy trochę szaleją.
5
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 02.07.2024 19:26:24 »
No to trochę bez sensu poddawać to ocenie.

Prawda. W przypadku tamtego fragmentu faktycznie trochę bez sensu.

Wowowo, niecały miesiąc i znowu wrzutka. Tym razem mniejsza, bo już tak dużo nie zostało do zrobienia. Z aktualności:

- animacja tancerek dociągnięta do końca

- poprawiłem kadrowanie w ujęciach 32-37

...i to tyle. Nawet nie renderowałem całości, tylko te brakujące/zmienione ujęcia bo bez sensu renderować drugi raz to samo. Po prostu dokleiłem nowe ujęcia do poprzedniego wideo. Ale hej - wszystkie ujęcia mają już "jakąś" animację, dla mnie to pewien krok milowy w tym projekcie. Zastanawiam się co dalej, pewnie najpierw zanimuję to brakujące, środkowe ujęcie 31. Potem będę fixował resztę.

6
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 16.06.2024 14:24:27 »
Cytuj
Na razie po prostu zostało jak było
No to trochę bez sensu poddawać to ocenie.
Pomysłów nie mam na razie, bo się nad tym nie zastanawiałem. Początek wydaje mi się ok. Może dokończ resztę animacji i modeli i się pomyśli nad montażem, bo to o to głównie tu chodzi.
7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 12.06.2024 20:03:27 »
O, to ciekawie się składa, bo akurat wtedy miałem zamiar wrzucić to wideo. Z tym, że w poniedziałek ostatecznie nie miałem czasu, wczoraj mi się render wywalił, i dopiero dzisiaj się udało.
A, tak tak. Zapomniałem wspomnieć. Ta kamera najpierw była "tak o" luźno zrobiona na nieruchome manekiny z zamiarem że później się nad tym lepiej zastanowię. Na razie po prostu zostało jak było, a tancerkom w międzyczasie doszła animacja i teraz te ujęcia nie mają żadnego sensu. Zgadzam się w całości, że wygląda kijowo. Z tym ujęciem na tyłek też się zastanowię. W ogóle część ujęć wydaje mi się aktualnie chaotyczna, trzeba będzie coś z tym zrobić. Jak masz jakiś pomysł co z tym ewentualnie zrobić, to śmiało.
8
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 12.06.2024 12:37:10 »
O! Cześć. Przedwczoraj sprawdzałem czy się tu coś nie wydarzyło.  :P Ja mam raczej pytanie przy tych wspomnianych ujęciach czemu kamera tak kijowo. Plecy, tył głowy, szybko i jeszcze jedno ujęcie rozmyte. Frame_22 w przypadku tego modelu mało atrakcyjny, w ręcz się przeraziłem.   ;D
9
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 12.06.2024 12:05:57 »
Minął miesiąc, ale wróciłem. Na szczęście tym razem nie po 3 miesiącach...

Już jestem blisko wyklepania całej animacji, poza tym fragmentem na ekranie w środku klipu. Powoli zbliżam się do robienia poprawek i edytowania tego, co już jest. W końcu zacząłem się bawić nową fizyką włosów tancerek. Courtney jest po staremu. Do tych symulacji też jeszcze przysiądę, na razie nie chce mi się tego wypalać za każdym razem jak coś zmienię.

Autokrytyka:

- ujęcia od 32-37 mają niezbyt pasującą animację. Jakoś trafiłem na taką choreografię i nie wiem co sobie myślałem, ale to tutaj nie pasuje. Do zmiany
- włosy w ujęciu 38 - nie zauważyłem tych włosów wcześniej, ale nieważne. Nad symulacjami i tak będę jeszcze siedział
- wszystkie problemy wymienione w poprzednich postach nadal są aktualne

Zapraszam do krytykowania.

10
Offtopic / Odp: sprzedaż dzieł online w Polsce
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 30.05.2024 18:35:11 »
Dobre pytanie - najlepiej spytaj w banku jak to robią, bo powinno być tak, że jak masz konto w dolarach i płacą ci w dolarach to nie przewalutowują tego.
Strony: 1 2 3 ... 10

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek