Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mad Max dnia 23.07.2024 23:18:34 »
Jednak się zamyka. Statystyki mówią, że to już od dłuższego czasu serwis dla kilku osób, niezbyt zresztą aktywnych.  Będziemy się zwijać, jeszcze w tym roku jak sądzę.
2
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 23.07.2024 11:21:41 »
Ja tu nie tylko zaglądam, co nadal prowadzę swoje wipy. Chyba już tylko ja jeden, brakuje mi tego comiesięcznego wybierania najlepszej pracy ._.
Nie wiem jak FB, ale Discord jakiś czas temu dodał funkcję na kształt for. Można założyć sobie temat, w którym będzie prowadzona osobna od ogólnych czatów dyskusja. W mojej opinii krok w dobrą stronę, choć nadal preferuję tradycyjne fora.
Sorry za offtop, ale co się dzieje? Coś mnie ominęło? O co chodzi z tym 1998-2024? Nie mówcie mi, że blenderownia się jednak zamyka na dobre? ._.
3
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 19.07.2024 20:55:45 »
Zdarza mi się jeszcze zajrzeć tutaj z sentymentu. Takie trochę 'liminal space'.
Facebook zabił fora, a Discord dobił. Mogliby chociaż na pocieszenie dodać taką funkcjonalność do swoich serwisów.
4
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 19.07.2024 07:43:42 »
Dzięki Piotr
wiedziałem, że można na Ciebie liczyć.
Szkoda, że ta strona wygasa, no ale cóż, jak pisze Mad Max -
Wszystko dobre...
...co się dobrze kończy.
5
Oświetlenie i rendering / Odp: Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 17.07.2024 14:35:21 »
Hej,

Musiałbym widzieć tą scenę. Może da się pogrupować obiekty w kolekcje i ukrywać te niepotrzebne w danym momencie?

Albo, jeżeli używasz dużo obiektów z włączonym Subdivisionem, możesz w opcjach renderowania odszukać Simplify > Viewport > Max Subdivision i ustawić np. na 1.
6
Oświetlenie i rendering / Viewport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hepa dnia 12.07.2024 12:46:06 »

Witam
jak zrobić, żeby przy większych modelach / większych scenkach, nie muliło Viewportu przy obracaniu myszką ?

Używam Cyclesa + GPU Nvidia 4070 - karta tylko do renderingu
Do Pulpitu używam iGPU płyty głównej
CPU: Intel Core i5-13500 + 64GB memory

jakiś pomysł
jakaś podpowiedź
7
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 06.07.2024 17:49:52 »
Właśnie momentami szaleją. Do tych symulacji też muszę jeszcze przysiąść. Na razie są jakie są, ale jak skończę animację to będę tę fizykę poprawiał.
8
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 04.07.2024 10:42:43 »
Cytuj
...i to tyle
Czasami tyle wystarczy i od razu lepiej się to ogląda.  :)

W 47. chyba włosy trochę szaleją.
9
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 02.07.2024 19:26:24 »
No to trochę bez sensu poddawać to ocenie.

Prawda. W przypadku tamtego fragmentu faktycznie trochę bez sensu.

Wowowo, niecały miesiąc i znowu wrzutka. Tym razem mniejsza, bo już tak dużo nie zostało do zrobienia. Z aktualności:

- animacja tancerek dociągnięta do końca

- poprawiłem kadrowanie w ujęciach 32-37

...i to tyle. Nawet nie renderowałem całości, tylko te brakujące/zmienione ujęcia bo bez sensu renderować drugi raz to samo. Po prostu dokleiłem nowe ujęcia do poprzedniego wideo. Ale hej - wszystkie ujęcia mają już "jakąś" animację, dla mnie to pewien krok milowy w tym projekcie. Zastanawiam się co dalej, pewnie najpierw zanimuję to brakujące, środkowe ujęcie 31. Potem będę fixował resztę.

10
Work in progress (WIP) / Odp: Courtney Gears
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 16.06.2024 14:24:27 »
Cytuj
Na razie po prostu zostało jak było
No to trochę bez sensu poddawać to ocenie.
Pomysłów nie mam na razie, bo się nad tym nie zastanawiałem. Początek wydaje mi się ok. Może dokończ resztę animacji i modeli i się pomyśli nad montażem, bo to o to głównie tu chodzi.
Strony: 1 2 3 ... 10

* Wszystko dobre...

...co się dobrze kończy.
1998-2024
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali tworzyć i rozwijać Blenderownię w tym czasie. Dziękuję użytkownikom za chęć korzystania z serwisu. Nawiększą satysfakcję mam z tego, że kilka karier zawodowych zaczęło się na tym forum. Oraz z tego, że Blender jest oprogramowaniem mainstreamowym.

Wasz były administrator
Mad Max

* Zaloguj




* Losowy obrazek