Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Offtopic / Problem z wyceną
« Ostatnia wiadomość wysłana przez JimRaynor dnia Dzisiaj o 14:04:46 »
Zwracam się do was z problemem wyceny swojej pracy. Blenderem zajmuję się hobbistycznie od kilku miesięcy i zupełnym przypadkiem trafiło w moje ręce zlecenie najprościej mówiąc realestycznego oteksturowania, oświetlenia i animacji projektu z CADa. Całość zajęła mi około 8-10 godzin pracy (bez czasu poświęconego na renderowanie).
Zawodowo zajmuję się zupełnie czym innym dlatego nie mam pojęcia, na jaką kwotę mógłbym wycenić wykonaną pracę.

Proszę  o pomoc i wskazówki (w razie pojawienia się przyszłych zleceń) na jakich zasadach wyceniać ten rodzaj pracy.
 
Dodam również iż klient jest zdecydowanie zadowolony z efektów mojej pracy.
2
Work in progress (WIP) / Odp: Infografika, układ oraz dobór kolorów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pyroxar dnia Dzisiaj o 00:26:03 »
Było trochę zmian. :)
https://imgur.com/a/QB6uJVY

Wciąż mi się ta żółć i czerń nie podoba, coś pokombinuje, jeśli macie uwagi to piszcie.

PS: znacie jakieś dobre wtyczki co pomogą pozycjonować elementy względem siebie, jakiś addon architektoniczny lub inny co z blendera zrobi Adobe Ilustrator? :)
3
Work in progress (WIP) / Odp: Infografika, układ oraz dobór kolorów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xol dnia 18.09.2019 21:11:23 »
Faktycznie odrobinę mroczne.
Innym, poza "adobowym" narzędziem doboru kolorów może być http://colrd.com/  w górnym menu opcja Create.
4
Work in progress (WIP) / Odp: Infografika, układ oraz dobór kolorów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 18.09.2019 16:30:08 »
Dla mnie jest ok jak jest, jeżeli chcesz dodawać obrazki, powinno mieć to sens, tj. dodawanie ich jako ozdobnika może więcej zaszkodzić niż pomóc.

Co do palety kolorów, to to jest chyba najlepsze narzędzie do dobierania ich:
https://color.adobe.com/pl/create
w zakładce eksploruj możesz znaleźć gotowe palety, można też wyszukać po barwach/stylu w jakim chcesz zmierzać.

Edit: jedna rzecz w sumie mnie trochę gryzie, te numerki przy kolenych prawach można trochę zmniejszyć, żeby było więcej tła wokół nich - na części gdzie masz tekst danego prawa jest dużo wolnej przestrzeni i wygląda to fajnie, natomiast sam numer jest duży i wygląda to na trochę "stłoczone". Możnaby to trochę zbalansować
5
Work in progress (WIP) / Odp: Infografika, układ oraz dobór kolorów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pyroxar dnia 18.09.2019 15:15:05 »
Nie mogę zmniejszyć ilości tekstu bo to i tak jest esencja :) Lubię być merytoryczny. Dodać jakiś obrazek?

PS: Znasz jakiś program, który wygeneruje mi fajne palety kolorów? Chciałbym mieć jeden rozpoznawalny styl dla całej serii takich nieinfografik :)
6
Work in progress (WIP) / Odp: Infografika, układ oraz dobór kolorów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 18.09.2019 14:17:32 »
Ogólnie jest spoko, chociaż ciężko to nazwać infografiką, podczas gdy masz tam sam tekst :P Niekoniecznie traktuj to jako krytykę, bo trudno przekazać treść którą tam masz w sposób czysto graficzny.
7
Work in progress (WIP) / Infografika, układ oraz dobór kolorów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pyroxar dnia 18.09.2019 10:33:32 »
Powiedzcie co sądzicie? Może kolory powinny być bardziej pastelowe?

https://imgur.com/gc11QFp
8
Projekty niekomercyjne / Odp: Projekt gry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez michal201092 dnia 16.09.2019 23:51:05 »
@Ref -> Miejsca dostępne ! :)
9
Tender Blender / Odp: Blender 2.8 development
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 16.09.2019 13:28:08 »
Do testowej wersji blendera 2.81 dodali właśnie wsparcie dla rdzeni RT. Ktoś używa kart z rodziny RTX i może to przetestować?

Blender 2.81 Alpha do pobrania jest tutaj https://builder.blender.org/download/
Żeby włączyć rdzenie RT, na górze wejdź w Edit > Preferences > System > Cycles Render Devices > OptiX

Jak, jest różnica?
10
Teksturowanie i materiały / Odp: Problem z displacement
« Ostatnia wiadomość wysłana przez freeqstyler dnia 14.09.2019 20:55:55 »
No niestety wygląda na to, co podejrzewałem. Tak wygląda fragment pliku po podniesieniu kontrastu:



Przy obrazie wykorzystującym w pełni dobrodziejstwa 16-bit powinno być gładkie przejście. Możesz spróbować zaaplikować Gaussian Blur lub coś takiego na te bardziej jednolite fragmenty mapy gdzie masz artefakty, wtedy przejścia będą łagodniejsze (tu dolną część prostokąta rozmyłem przed podniesieniem kontrastu):

Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek