Praca Miesiąca - guests

Memento Mori
Praca Miesiąca Styczeń-Kwiecień 2020
mrys

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Work in progress (WIP) / [wip][animacja] Koło kolorów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia Dzisiaj o 12:43:10 »
Hej,

Kolejny film, tym razem wyjaśniam jak za pomocą koła kolorów dobierać barwy. Pod linkiem jest bardzo wczesna wersja filmu, właściwie to animatik. Na tym etapie zajmuję się treścią, grafikę traktując po macoszemu. Dajcie mi znać, czy przekaz filmu jest jasny?

https://drive.google.com/file/d/1lpvgzvK1LoKWGrvym46MwQPD9ucqrTMx/view?usp=sharing
2
Oświetlenie i rendering / blener 2.91 plus corona
« Ostatnia wiadomość wysłana przez firzy dnia 04.12.2020 20:40:27 »
Witam

Chcialbym dowiedziećsię jak zainstalować silnik renderujący corona do ww. wersji Blendera. Ściągnąłem ze strony Corony pliki Corona Renderer for 3d Max 3 i jeszcze wersja 1.6 Czy mam ściągnąć coś jeszcze ? Zainstalowałem z katalogów ale nie bardzo wiem jak powinien dzialać. Przez dodatki w menu nie dało się zainstalować. Czy silnik powinien być widoczy w programie ? Dodam że jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o Blendera
3
Offtopic / Odp: Dobrej jakości części do aut?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darusia dnia 04.12.2020 13:46:44 »
To sprawdź sobie koniecznie serwis Motochemia. My znaleźliśmy tam ostatnio super filtry kabinowe do Forda w bardzo dobrej cenie.
4
Offtopic / Dobrej jakości części do aut?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez heldork dnia 04.12.2020 11:50:03 »
Hej, gdzie zwykle kupujecie samochodowe części? Bo ja obecnie poszukuję jakiegoś dobrego sklepu internetowego z tego rodzaju asortymentem.
5
Inne programy / Eksport rigu FBX
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nastatkulitz dnia 03.12.2020 12:13:40 »
Hej, Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiązanie? Pracujemy nad grą pod unity i chłopak zrobił prefaby na podstawie modelu owcy. Potrzebny jest nam drugi wariant tego modelu żebyśmy mogli podmieniać go w trakcie gry, chodzi o delikatne modyfikacje geometrii. Model jest zriggowany i po przepuszczeniu go przez blendera prefab się wywala - importuję FBX, zmieniam geometrię, eksprortuję i już nie działają animacje, bo w hierarchii obiektu pojawił się nowy element - armature. W oryginale origowanie zaczyna się od root>Hip_L2>Hip_R2 itd. Po przepuszczeniu przez Blender to jest Armature>Root>Hip_L2 itd... Czy ktoś wie jak z tego wybrnąć?
6
Work in progress (WIP) / Odp: Starfire
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 02.12.2020 20:22:43 »
Dobra, postać postacią, ale projekt jeszcze nie zamknięty. Chcę sobie wyanimować krótką scenkę.
Nie mam za bardzo obycia z enviro, więc wszelki feedback mile widziany.




7
Offtopic / Odp: Pościel dla syna?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez heldork dnia 02.12.2020 14:52:48 »
Witam, widzę, że opcja tej pościeli dla chłopców wygląda całkiem nieźle :) Zobacz ją sobie koniecznie :)
8
Offtopic / Pościel dla syna?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Darusia dnia 02.12.2020 13:27:30 »
Wiecie może gdzie można kupić jakąś fajną, dziecięcą czy młodzieżową pościel?
9
Modelowanie / Kształtowanie powierzchni/faktury bloku wg pliku jpg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maly661 dnia 02.12.2020 12:48:13 »
Mam pytanie czy jest możliwość zdeformowania/nadania kształtu powierzchni na podstawie pliku *.jpg ? Np pliku jpg ściany z cegłą. Jak przebiega wykonanie tej czynności.
Z góry dziękuję.
10
Work in progress (WIP) / Odp: Animacja Nanami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 30.11.2020 14:32:10 »
Dziękuję uprzejmie  ;)
Trochę tak, a trochę nie. Pracuję, jak to się mówi "w branży", w pewnym małym studiu indie przy gamearcie. Nie za często zajmuję się modelowaniem czegokolwiek (choć zdarza się), zresztą to i tak na ogół nie leży w moich obowiązkach. A chciałbym, bo szczególnie projektowanie i modelowanie postaci bardzo mnie cieszy.
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek

Retrofabryka

Wyświetleń: 724
Autor: KafeleK
w: ukończone