Praca Miesiąca - guests

Nanami
Praca Miesiąca Kwiecień - Lipiec 2019
Mortus

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Oświetlenie i rendering / Odp: Plamy na renderze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eosek dnia 20.11.2019 00:27:05 »
W Blender 2.81 wyłączyłem denoising. W Compositing ustawiłem noda  i jest dużo lepiej.
2
Oświetlenie i rendering / Odp: Plamy na renderze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 19.11.2019 15:53:47 »
Nie jestem pewien: Chodzi o to, że powierzchnia nie jest gładka, tylko rozmazany wzorek jest na niej?

Jeżeli tak, to zgaduję, że użyłeś blenderowego denoisera. Nie umiem go ustawić tak, aby nie zepsuł gładkich powierzchni. W ciągu tygodnia (chyba) powinien wyjść Blender 2.81 z nowym odszumianiem od Intela.

Możesz już teraz pobrać betę nowej wersji programu i przetestować intelowskiego denoisera ze strony https://builder.blender.org/download/ Tu powinno być coś o tym, jak tego używać https://blenderartists.org/t/blender-2-81-ai-denoiser-use-and-results/1176351
3
Oświetlenie i rendering / Plamy na renderze
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eosek dnia 19.11.2019 11:29:19 »
Witam wszystkich.  Scena renderowana z 100 sampli. Na drzwiach  i suficie mam białe plamy. Jak to mogę naprawić?
4
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 18.11.2019 15:23:53 »
Od razu lepiej.
5
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 17.11.2019 23:58:07 »
Ooooo!!!  8)
6
Offtopic / Odp: BlenderDay na Uniweku Gdańskim?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 17.11.2019 23:57:49 »
Oczywiście, poza fb i blender.pl zaglądam jeszcze tylko na PKB :) Ale mam za daleko i w pracy będę :(
7
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mortus dnia 17.11.2019 20:20:20 »
Może teraz?

8
Offtopic / BlenderDay na Uniweku Gdańskim?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 17.11.2019 13:08:20 »
Wchodzę na blendernation.com, a tam news o tym, że 23 listopada w Gdańsku na uniwerku jest BlenderDay. Wiedzieliście o tym? https://www.blendernation.com/2019/11/17/blender-day-2019-in-poland-november-23/

Ktoś coś więcej wie?
9
Prace ukończone (3D) / Odp: Wyvol - na podstawie konceptu z internetów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr dnia 17.11.2019 13:04:03 »
Widać, że na szybko robione :P Wydaje mi się, że mógłbyś dużo lepszy efekt osiągnąć zmieniając kompozycję. Bo teraz obrazek po prostu jest, ale nie opowiada historii, ani nie nakierowuje uwagi na stworka.

Z technicznych rzeczy, to kłuje mnie w oczy grunt po prawej stronie. Wszędzie wszystko jest takie 'malowane', a w jednym miejscu ziemia jest chropowata i 'komputerowa'.

Jak masz czas, to pobaw się jeszcze tą sceną. Blenderguru nagrał kiedyś fajne materiały na temat kompozycji https://www.youtube.com/watch?v=O8i7OKbWmRM
10
Work in progress (WIP) / Odp: Demon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez winhelp dnia 17.11.2019 00:01:06 »
Albo te końcówki skrzydeł zrobić ręcznie jakoś lepiej (cokolwiek miało by to znaczyć) teraz jest tam jakaś (wydaje mi się) mniej lub bardziej automatyczna maska z tekstury proceduralnej przez co pewne obcięte elementy lewitują dalej na swoim miejscu. Może coś bardziej postrzępionego w głąb - i to nadało by od razu jakiś pewną formę reszcie skrzydła już bez tych dodatkowych kości?
Strony: 1 2 3 ... 10

* Zaloguj




* Losowy obrazek